top of page

Nieuwe wandlamp aan de collectie toegevoegd


De afgelopen tijd ben ben ik druk bezig geweest met het ontwerpen van een nieuwe wandlamp. Ik wilde graag een lamp ontwerpen waar je zelf je eigen LP aan kan bevestigen. Ik kreeg namelijk vaak de vraag of het mogelijk was een eigen LP te gebruiken voor een lamp uit mijn collectie.

Ik heb een wandbevestiging van massief eiken ontworpen. Aan deze wandbevestiging kun je heel simpel een eigen LP uit de collectie op schroeven.

Wat ik vooral heel interessant vind is dat je bijvoorbeeld nu ook een speciale collectors item LP aan de lamp kunt bevestigen. Dit zijn vaak LP's die bijvoorbeeld in kleur zijn, of zelfs doorzichtig. Ik denk persoonlijk dat dit een heel mooi licht op kan leveren. En zo maak je van deze lamp ook echt een eyecatcher in je woning.

Deze wandLamP is gemaakt van robuust eiken en standaard verkrijgbaar in 4 kleuren.

Lamp is uitsluitend ontworpen om gebruikt te worden met moderne LED-lampen.

Materiaal: Massief eiken, strijkijzersnoer, bakeliet

Maten (cm): Breedte: 8cm (wandbevestiging)

Fitting: E27

Soort fitting: Alleen LED verlichting

Snoer lengte: 2 meter

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page